Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 24.5. někdo z vašich zaměstnanců*kyň hodil sexistický a stereotypní leták "ideální nákupní seznam pro muže", který degraduje muže. V komentářích potom administrátor*ka vašich FB stránek stereotypy a sexismu ještě potvrzoval*a, a to jen ohledně mužů, ale i žen. Například když někdo tento pokus o vtip kritizoval, administrátor*ka se takovému komentujícímu vysmál*a a argumentoval*a ve stylu, že ženy neumí číst v mapách a jsou bezradné v obchodech s nářadím, nebo že nákupní seznam je spíš pro ženy po 30. Takovéto stereotypy, které přispívají ke generalizování a ponižování to či onoho pohlaví, patří do minulého století.
https://www.facebook.com/lidlcesko
Příspěvěk na FB stáhnout nebo se omluvit a příště trochu promyslet, než dělat z mužů i žen neschopné idioty.
|
Tweet |
V případě, že spotřebitelka považuje reklama závadnou nebo v rozporu se zákonem, může podat podnět k orgánu vykonávajícímu dozor dle § 7 zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy. V tomto případě, by pravděpodobně bylo nutné podnět podat ke krajskému živnostenskému úřadu.
Dobrý den paní Dobšínská, děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím Dtestu obrátila. děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, že jste se setkala s takovýmto chováním ze strany našich zaměstnanců a za tuto skutečnost se Vám omlouváme. :-( Zákazník u nás stojí vždy na prvním místě. Chování zaměstnanců nebylo vhodné a nekorespondovalo se standardy společnosti LIDL. Prosíme Vás, abyste se s tímto upozorněním obrátila přímo na náš zákaznický servis; buď prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či kontaktního formuláře na našich webových stránkách. Kolegové budou následně informovat odpovědné oddělení. My zde na Dtestu nedokážeme objektivně situaci posoudit. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.