Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#57904Stereotypy na základě pohlaví v reklamách

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2022, před 3 lety

Kristýna Dobšínská

Znění stížnosti

Dne 24.5. někdo z vašich zaměstnanců*kyň hodil sexistický a stereotypní leták "ideální nákupní seznam pro muže", který degraduje muže. V komentářích potom administrátor*ka vašich FB stránek stereotypy a sexismu ještě potvrzoval*a, a to jen ohledně mužů, ale i žen. Například když někdo tento pokus o vtip kritizoval, administrátor*ka se takovému komentujícímu vysmál*a a argumentoval*a ve stylu, že ženy neumí číst v mapách a jsou bezradné v obchodech s nářadím, nebo že nákupní seznam je spíš pro ženy po 30. Takovéto stereotypy, které přispívají ke generalizování a ponižování to či onoho pohlaví, patří do minulého století.


Produkt

https://www.facebook.com/lidlcesko


Požadované řešení

Příspěvěk na FB stáhnout nebo se omluvit a příště trochu promyslet, než dělat z mužů i žen neschopné idioty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2022 13:54, před 3 lety

V případě, že spotřebitelka považuje reklama závadnou nebo v rozporu se zákonem, může podat podnět k orgánu vykonávajícímu dozor dle § 7 zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy. V tomto případě, by pravděpodobně bylo nutné podnět podat ke krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2022 14:10, před 3 lety

Dobrý den paní Dobšínská, děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím Dtestu obrátila. děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, že jste se setkala s takovýmto chováním ze strany našich zaměstnanců a za tuto skutečnost se Vám omlouváme. :-( Zákazník u nás stojí vždy na prvním místě. Chování zaměstnanců nebylo vhodné a nekorespondovalo se standardy společnosti LIDL. Prosíme Vás, abyste se s tímto upozorněním obrátila přímo na náš zákaznický servis; buď prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či kontaktního formuláře na našich webových stránkách. Kolegové budou následně informovat odpovědné oddělení. My zde na Dtestu nedokážeme objektivně situaci posoudit. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2022 16:50, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.