Společnost


NBS Trading Inc.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57905Podvod s parfémy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2022, před 3 lety

Naďa Pinkasová

Znění stížnosti

Dnes jsem obdržela balíček s toaletní vodou, která neodpovídá mojí objednávce.Lahvička nedefinovatelná bez názvu a vůně.pouze označena W604,neuvěřitelné!!!
To jsou dneska firmy,které podvádějí občany a jsou to šmejdi kam jen daleko dohlédnete!!! Chci zpět moje peníze a poslat lahvičku s obsahem zpět.740,-Kč za šmejd,to už je moc.

Naďa Pinkasová


Požadované řešení

Chci své peníze zpět a posla zpět i lahvičku s obsahem ať ji nechají!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2022 13:56, před 3 lety

Jestliže zboží neodpovídá objednávce, může jej spotřebitel reklamovat. Vzhledem k tomu, že se domníváme, že zboží není poškozené, může spotřebitel uplatnit i právo na odstoupení ve 14denní lhůtě od převzetí zboží. Pokud by poškozené bylo, považujeme za vhodnější reklamaci, neboť u ní by prodávající musel prokázat, že zboží poškodil zákazník, zatímco u odstoupení od smlouvy by musel zákazník prokazovat, že zboží nepoškodil.

Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitel s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx

V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české spotřebitele.

Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podvodu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 13:41, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.