Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
V květnu mi byla stažená 2 krát platba za knihy.Chtěli poslat soubory v PDF poslala jsem a dojistoty i mimořádný výpis z účtu.Rovněž také v PDF.Vše mám v e-mailu.Dnes odpověď :Dobrý den,
v předchozí komunikaci jsme Vás žádali o dodání správných dokladů, aby bylo možné požadavek předat na reklamační oddělení. Bez těchto dokladů není možné platbu navrátit. Prosíme o jejich vložení do přílohy emailu a odeslání zpět k nám. Děkujeme za spolupráci.
Ale dokumenty poslané v PDF souboru jak si přáli, můžu doložit.Plus mimořádný výpis za 2 krát staženou platbu.Rovněž jsem žádala o zrušení předplatného, kde mi přišel pouze e-mail zrušeno na vaše přání, ale žádné potvrzení.
Zadám o navrácení částky 717,- a o potvrzení zrušení předplatného na úrovni firmy ne e-mailem.
|
Tweet |
Společnost je oprávněna účtovat si kupní cenu za zboží, které si spotřebitel prokazatelně objednal a které mu také bylo dodáno. Druhou platbu, která neodpovídá žádnému protiplnění ze strany společnosti a která nemá základ v předchozí objednávce spotřebitele, je povinna společnost vydat.
V opačném případě se z její strany jedná o zadržování peněžních prostředků bez právního důvodu, tedy o tzv. bezdůvodné obohacení.
Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Itálii), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.