Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#57913Nedostanu zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2022, před 3 lety

Michaela Wirgelová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes mi měla být doručena zásilka číslo 4009589833, cca ve 16:40 mi volala paní, že čeká před domem se zásilkou, řekla jsem, že hned jdu ven. Neuběhla ani minuta a paní volala znovu, že na mě nemá čas čekat. Do 2 minut jsem od prvního hovoru s paní byla před domem, paní na mě byla sprostá a chtěla odjet, volala údajně s někým z dispečinku a i přesto mě nazvala p.., chtěla jsem zásilku platit platební kartou, ani jsem tu kartu nestihla přiložit k terminálu a paní mi oznámila, že je karta zamítnutá. Poté nasedla do auta a ujela. Hned po incidentu jsem volala na info. linku Zásilkovny a tam mi řekli, že mi nemají jak pomoct. Nezlobte se na mě, ale tohle se mi u žádné jiné doručovací společnosti nikdy nestalo.


Produkt

Doručovací společnost Zasilkovna s.r.o.


Požadované řešení

Zásilka mi nebyla dodána a ještě se ke mě paní zachovala jako k nějakému kusu hardu. Tohle není profesionální. Požaduji aby na paní, která doručovala na ulici Divišová ve Frýdku-Místku, byla na hodinu propuštěna, nechápu proč zamestanavate takové lidi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2022 12:41, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 12:29, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.