Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
21.1.2015 jsem na stránkách slevomatu objednala a rovnou i zaplatila kulmu. Po několika dnech jsem zjistila, že tento výrobek není vhodný pro dlouhé vlasy (není dostačující)a proto 28.1. jsem tuto objednávku stornovala (zboží mi ještě nedorazilo). Od pořadatele slevy jsem obdržela pouze automatickou odpověď, že dotaz bude zpracován do 2-3 pracovních dnů. Dnes je čtvrtý den a stále nic. Zkoušela jsem volat, ale číslo není dostupné i když na stránkách mají uvedeno, že ode dneška by mělo být. Prosím o pomoc s vrácením peněz!!!
Luxusní kulma perfektní lokny během chvilky
Storno objednávky a vrácení peněz!
|
Tweet |
Spotřebitelce doporučujeme, aby podnikateli zaslala písemnou výzvu, ve které shrne skutkové okolnosti a uloží mu dodatečnou lhůtu k vrácení peněz. Výzvu je žádoucí zaslat doporučeně, nejlépe i s dodejkou.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.