Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#57920Rozbité a nedodané zboží e-shopem

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2022, před 3 lety

Vendula Flassig Vrablová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 21. 5. 2022 jsem skrze portál Slevomat učinila objednávku sirupů z rodinné firmy Bartonik s garancí dodání do 29. 4. 2022. Za zboží jsem obratem zaplatila. Objednávka byla předána Zásilkovně dne 27. 04. 2022 v 09:26:23 (viz trackovací kód https://tracking.packeta.com/cs/?id=4236242473)

Dne 03. 05. 2022 byla Zásilka doručena na výdejní místo Zásilkovny, kde ji pracovník odmítl převzít. Důvodem bylo dle vyjádření přepravce poškození zboží z důvodu jeho nevhodného zabalení. Zboží tedy bylo obratem odesláno e-shopu, který si jej až do 23. 05. 2022 odmítal převzít.

Problém od začátku května aktivě řeším se zmíněným slevovým portálem. Bohužel bez valného úspěchu. Z důvodu neustálých výmluv bylo 11. 5. z mé strany zasláno odstoupení od smlouvy. Do dnešního dne nemám od zmíněného portálu ani e-shopu navrácené uhrazené prostředky a Slevomat není schopen reklamaci vyřešit. Jak dále postupovat?


Požadované řešení

Vrácení zaplacené částky + poštovného


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2022 14:36, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.6.2022 17:59, před 3 lety

Krásný den, paní Flassig Vrablová,
moc mě mrzí komplikace spojené s Vaší objednávkou. Jsem ráda, že se nám problém podařilo vyřešit stornem a následnou kompenzací. Věřím, že příště bude Váš nákup v naprostém pořádku. Pokud bych pro Vás mohla ještě něco udělat, neváhejte mě kontaktovat . S přátelským pozdravem Kateřina Skalníková, Slevomat.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.6.2022 06:53, před 3 lety

Krásný den, paní Flassig Vrablová,
moc mě mrzí komplikace spojené s Vaší objednávkou. Jsem ráda, že se nám problém podařilo vyřešit stornem a následnou kompenzací. Věřím, že příště bude Váš nákup v naprostém pořádku. Pokud bych pro Vás mohla ještě něco udělat, neváhejte mě kontaktovat . S přátelským pozdravem Kateřina Skalníková, Slevomat.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.6.2022 08:35, před 3 lety


Vendula Flassig Vrablová

Hodnocení:

Komentář: Po zveřejnění dotazu na webu vasestiznosti.cz a mé opakované osobní urgenci e-shopu byly po 1,5 měsíci vráceny zaplacené prostředky.