Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57922Nefunkčnost aplikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2022, před 3 lety

Aneta Lindovská

Znění stížnosti

V aplikaci regiojet nám nešlo si objednat občerstvení. Měli jsme platnou jízdenku z Olomouce do Ostravy. Bylo nám řečeno, že se máme odhlásit a přihlásit, to však nepomohlo. Aplikace nám sdělovala, že naše jízdenka je neplatná.


Produkt

Nefunkčnost možnosti si objednat občerstvení v aplikaci regiojet


Požadované řešení

Spravte objednávání občerstvení nebo zlepšete aplikaci. Pokud nejste schopni zařídit tuhle triviální věc, tak zpátky zaveďte objednávání u stevarda. Tohle není poprvé, co se mi to stalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2022 10:44, před 3 lety

Není-li služba poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné, aby spotřebitel nejdříve uplatnil reklamaci přímo u dopravce (kontaktní informace je možné vyhledat na webové adrese https://www.regiojet.cz/servis/vase-podnety/index.html). Dále lze společnost kontaktovat například doporučeným dopisem na adresu STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet.

Nebude-li spotřebitel s reklamací úspěšný, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 12:37, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.