Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jedu Metropolitanem do Bratislavy v dětském vagónu z Prahy, vagón je snad nejšpinavější ze všech okna i uvnitř. V koši jsou mimo jiné i 3 vajgly od cigaret. K mé vnučce, s kterou jsem si chtěla naši první cestu s ČD užít, se posadil smrdící opilý pán bez místenky, průvodčímu to nevadilo. Jsem z toho opravdu smutná, čekala jsem jinou úroveň cestování. Meškání a výluky pominu, to se může stát i dnes. Čeká nás zítra zpáteční cesta snad bude lepší…
Vlak 277 vůz 370 místa 75, 76
Dle vašeho zvážení, nemám zkušenosti se stížnostmi.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.