Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,23.5.2022 jsem jela 1.třídou do Fr.lázní odjezd z Plzně - jižního 12,08h pendolinem. Cesta proběhla naprosto v pořádku - příjemné cestování - tedy pochvala pro ČD. Bohužel jsme v Chebu museli přestoupit na lokálku, protože vichřice shodila dráty, ale za to nikdo nemůže. Zpátky jsem jela 26.5.2022 ve 14,27h zase lokálkou a pak pendolinem do Plzně.
V životě jsem nezažila horší cestu!! Měla jsem flexi-jízdenku místenku do 2. třídy, protože jsem nevěděla, jestli nepojedu pozdějším vlakem. Vlak byl přeplněný k prasknutí opilými Němci, kteří jeli do Prahy. Nechtěli mě pustit na moje místo, když jsem se k sedadlu probojovala s kufrem. Vagonem se nedalo projít, váleli se na zemi v uličce, křičeli, polili mě několikrát vínem. Schválně stahovali okénka, abychom nás několik Čechů s místenkami neviděli ven. Na plné pecky pouštěli německou hudbu, tancovali s kelímky v ruce s rukama nad hlavou a rozlívali víno, pivo atd kolem. Ve vogonu to hrozně smrdělo. Byla to hrůza!!! Situace ve vlaku byla rozhodně na řešení s policií.
Když jsem vystoupila (prodrala se z kufrem přes ně), viděla jsem nešťastnou paní průvodčí. Řekla mi, že vůbec nemohla procházet vlakem - tedy neproběhla kontrola jízdenek.....kolik jich asi žádnou neměli...
Říkala mi:" Vidíte co nám tady dělají?" Několik jich na zastávkách vylezlo částečně před vlak, kouřili. Vlak nemohl zavřít a odjet, když stáli mezi dveřmi, a tak proto mělo toto pendolino kvůli nim zpoždění.
Promiňte, nešlo krátce popsat. Byla to strašná cesta a jsem ještě teď z toho doslova v šoku, že tohle ČD tolerují. Protože prý se to děje často na této trase - slova paní průvodčí.....
Rozhodně požaduji vrátit částku 181,- za cestu z FL do Plzně. To je ale minimum. ČD by měli kompenzovat, to co jsem cestou zažila. Moje polité oblečení - výši nechám na Vás...
Ten stres, strach a cestování pod úrovní člověka. Uvědomuji si, že ve vlaku nebyla pro české cestující zajištěna bezpečnost. Vždyť Němci byli tak opilí, mohli někomu něco udělat. Žádám ČD, aby přehodnotili, zda je správné, že na této trase mohou jezdit cestující pendolinem bez místenky...??
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.