Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Hezký den přeji. Často nakupuji ve společnosti Lidl Hodonín a uz několikrát se mi stalo, že prodavač u pokladny si neustále povídá (přes ty jejich pracovní telefony, co mají v uchu) se svým kolegou/iní. Bohužel, nebaví se pouze o věcech, které se týkají něčeho pracovního (což prostě slyšíte), ale rozebiraji něco osobního a to po celou dobu než mně projede zboží pokladnou. Je to velmi nepříjemné a velmi neprofesionální. Myslím, že pokladní je tam na to, aby se věnoval i zákazníkovi a ne si celou dobu povidal s kolegy. Podotýkám, že se to v Lidlu stalo běžnou záležitostí. Proto už do tohoto obchodu chodím minimálně. Hezký den přeji Matoušková
Minimalizovat hovory s kolegy a mít je jen pokud má zákazník nějaký problém.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.