Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po skončení dvouleté smlouvy jsem byla vyzvána na provedení změny tarifu, neboť dosavadní tarif byl zrušen. Na prodejně T-Mobilu mi byl nabídnut tarif Kredit 300 HIT s tím, že budu platit měsíčně i s DPH 303,-Kč a zůstatek peněz - 800,-Kč se bude i nadále převádět z měsíce do měsíce. Vyúčtování probíhalo v pořádku až do 13.10.2014. Přišlo mi vyúčtování na 426,-Kč a změna tarifu S námi v síti. Převáděný kredit ještě zůstal. Další vyúčtování 13.11.2014 opět změna tarifu 50 síť nesíť, částka 376,-Kč a převáděný kredit 800,- zmizel. Poslední vyúčtování 13.12.2014 bylo na 356,-Kč,opět bez zůstatkového kreditu, tarif 50 síť nesíť. Tuto neoprávněnou změnu tarifu bez mého souhlasu jsem samozřejmě reklamovala, ale bez úspěchu. Operátor mi sdělil, že se ozve někdo z reklamačního oddělení, ale nikdo se neozval. Těmito neoprávněnými změnami tarifu mi společnost připravila o 1000,-Kč a nemám nikde odvolání.
Vyúčtování za období 13.10. 2014 - 12.1.2015
Vrácení tarifu Kredit 300 HIT
Kompenzace neoprávněného tarifu a vrácení převoditelného kreditu
|
Tweet |
Zákon o elektronických komunikacích umožňuje jednostrannou změnu smlouvy ze strany poskytovatele služby. Jedná-li se o změnu ustanovení, které vedou ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Zákon dále neřeší vzájemné vypořádání mezi účastníky smlouvy, není zde tedy dán přímý nárok na vrácení peněz ze zákona. Nicméně v této souvislosti je vhodné zdůraznit, že změna se děje z vůle poskytovatele služby a vhodná forma adekvátní kompenzace by odpovídala zásadě poctivosti, která mimo jiné vyjadřuje tezi, že v obchodních vztazích žádná ze stran nesmí při prosazování svých zájmů zneužít práv, která jí na základě zákona vznikla. Spotřebitelce tedy doporučujeme, aby si ověřila, zda tato změna nastala z důvodu jednostranné změny podmínek a zda spotřebitelka byla o této změně informována.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.