Společnost


HANNO CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57931Neuznaná reklamace zahradního altánu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2022, před 3 lety

Jaroslava Vospálková

Znění stížnosti

Dobrý den ,obracím se na vás a prosím o pomoc při řešení reklamace na zahradní altán.Altán byl zakoupen 1.9.2021 a na zahradu byl umístěn 15.5.2022 .Další víkend jsme byli u dcery na moravě a vrátili jsme se domů 21.5.2022 ,nevěřili jsme vlastním očím ,altán byl silně poškozen ,kovová konstrukce byla polámaná,zohýbaná,zkroucená,látka,která je jako stříška altánu byla uplně v pořádku.Od sousedů jsme se dozvěděli že tady byl silnější vítr.Hned v pondělí jsem si volala na firmu Goleto a posílala reklamaci a popsala situaci.Bohužel mě reklamaci neuznali ,jelikož se prý na přírodní živly reklamace nevztahuje.Protože jsem dlouho odběratelem časopisu dTest,(dá se říci od začátku vzniku)volala jsem dnes na spotřebitelskou linku ,kde mě vaš kolega pomohl najít v paragrafech nějaké udaje které mě pomohou k žádosti o reklamaci a odstoupení od smlouvy.Sepsala jsem to a poslala na firmu Goleto.Za tři hodiny mě přišla zpráva,že reklamaci neuznávají,mám se prý obrátit klidně na spotřebitelskou poradnu.Domnívám se a jsem přesvědčená ,že kovový material,který je použit na zahradní altán nemá technickou kvalitu,aby mohl být na zahradě.Mám vše nafocené a zdokumentované a je možné posoudit odborníkem.Myslím ,že je to vada materiálu a moje reklamace je oprávněná.Moc prosím o nějaké řešení ,pokud je to zahradní altán ,měl by být na zahradě a v tom případě bude někdy pršet,foukat vítr atd MOC DĚKUJI A PŘEJI HEZKY DEN


Produkt

zahradní altán 3krát3m - kod:505-84C-005 (kovová kostrukce)


Požadované řešení

Prosím o uznání reklamace a vrácení částky za zboží ,které technicky neodpovídá ZAHRADNÍMU ALTÁNU,děkuji moc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2022 12:01, před 3 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Jestliže spotřebitelka nebyla upozorněna na "omezenou" možnost reklamace, nemůže se jí prodávající dovolávat na základě obchodních podmínek.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 12:44, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.