Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si u této firmy pilku Mini electric Chain Saw. Po zaplacení přišla velmi rychle. Jakmile jsem ji zkompletoval a zkusil s ní řezat, tak na pátém řezu zkolabovala baterie. Psal jsem tedy na firmu aby mi poslali jinou. Poslali mi ji, ale jiný typ, takže pila byla opět k nepotřebě. Napsal jsem tedy na firmu opět znova, aby mi poslali odpovídající baterii a poslal jim i fotky té baterie. Baterii opět poslali brzy, ale zase jiný typ, takže mi pila opět byla na dvě věci. Napsal jsem na firmu opět stížnost a žádost o zaslání odpovídající baterie, včetně fotek baterie a světe div se ......ti pitomci mi poslali řetěz.....tak to už jsem nestrávil a napsal jim, že chci peníze zpět a poslal jim číslo účtu, kam peníze poslat a pak že jim vše pošlu zpět. Dodnes mi nepřišla ani baterie a peníze......je mi z nich zle. Mám novou, ale bohužel nepoužitelnou pilu a jediné co s ní mohu udělat, je to, že se s ní mohu nechat vyfotit. Varuji všechny, kdož tyto řádky čtou......kupte si cokoliv kdekoliv , ale jen ne u této firmy, nebo spláčete jako já. A to vám vážně nepřeji.
Mini elekctric chain saw na 24 W
Vrátit zpět peníze na účet, který jsem jim zaslal a zboží pošlu obratem zpět.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.