Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.5. jsem si zakoupila jízdenku z Písku do Českých Budějovic s přestupem v Ražicích. Vlak z Písku měl odjet v 10:11, avšak jako OBVYKLE měl zpoždění, tentokrát ale 20 min. V domnění, že vlak do Českých Budějovic bude v Ražicích jako vždy čekat na zpožděný vlak jsem zde vystoupila, bylo mi však řečeno, že se na zpožděné vlaky nečeká. Uvízla jsem tedy v Ražicích, odkud jel další vlak za 2-3 hodiny. Naneštěstí jsem zrovna jela do školy na zkoušku a nemohla jsem si dovolit přijet na ni pozdě. Musela jsem tedy jet taxíkem, který mě stál 1400kč. Vaše zpoždění mi přineslo velké komplice a znepříjemnilo celou situaci a žádám proto náhradu škody za nutný taxík a samozřejmě vrácení ceny jízdného. Přinejmenším by bylo vhodné upozornit cestující, že v případě zpoždění přípoj nečeká a nebo neprodavat jízdenky s přestupy, když nejste schopni zajistit včasný příjezd. Případne doklady a uctenky mám u sebe.
Uhrazení ceny taxíka 1400kč.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.