Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57938Zpoždění vlaku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2022, před 3 lety

Klára Šebestová

Znění stížnosti

Dne 23.5. jsem si zakoupila jízdenku z Písku do Českých Budějovic s přestupem v Ražicích. Vlak z Písku měl odjet v 10:11, avšak jako OBVYKLE měl zpoždění, tentokrát ale 20 min. V domnění, že vlak do Českých Budějovic bude v Ražicích jako vždy čekat na zpožděný vlak jsem zde vystoupila, bylo mi však řečeno, že se na zpožděné vlaky nečeká. Uvízla jsem tedy v Ražicích, odkud jel další vlak za 2-3 hodiny. Naneštěstí jsem zrovna jela do školy na zkoušku a nemohla jsem si dovolit přijet na ni pozdě. Musela jsem tedy jet taxíkem, který mě stál 1400kč. Vaše zpoždění mi přineslo velké komplice a znepříjemnilo celou situaci a žádám proto náhradu škody za nutný taxík a samozřejmě vrácení ceny jízdného. Přinejmenším by bylo vhodné upozornit cestující, že v případě zpoždění přípoj nečeká a nebo neprodavat jízdenky s přestupy, když nejste schopni zajistit včasný příjezd. Případne doklady a uctenky mám u sebe.


Požadované řešení

Uhrazení ceny taxíka 1400kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2022 10:06, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.