Počet nahlášených stížností: | 788 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 8 |
Po dvou letech přestáváme nakupovat v Lidl skažene potraviny ceny ve skutečnosti jiné než na regalu shnilé rajčata za 50 Kč to fakt ne schnile maliny ve velkém množství a maso o tom raci nemluvit
Likvidace schnilich plesnivých potravin hlidani cen
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Dobrý den, pane Machačku, Vámi popsaná situace nás mrzí. My zde nicméně nemáme možnost o této skutečnosti dále informovat, prověřit ji a případně dále řešit, proto Vám doporučujeme, abyste se s tímto upozorněním obrátil přímo na náš zákaznický servis; buď prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či kontaktního formuláře na našich webových stránkách. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Obrátím se na hygienu a bude
Z naší strany již nebudeme reagovat. Zákazníkovi jsme již reagovali.
S ohledem na výše uvedené vyjádření společnosti stížnost uzavíráme bez dosažení dohody.