Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:788
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#57945Schnile ovoce plesnivé maso cena ve skutečnosti jiná než na regalu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2022, před 3 lety

Jiři Machaček

Znění stížnosti

Po dvou letech přestáváme nakupovat v Lidl skažene potraviny ceny ve skutečnosti jiné než na regalu shnilé rajčata za 50 Kč to fakt ne schnile maliny ve velkém množství a maso o tom raci nemluvit


Požadované řešení

Likvidace schnilich plesnivých potravin hlidani cen


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2022 15:46, před 3 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2022 15:58, před 3 lety

Dobrý den, pane Machačku, Vámi popsaná situace nás mrzí. My zde nicméně nemáme možnost o této skutečnosti dále informovat, prověřit ji a případně dále řešit, proto Vám doporučujeme, abyste se s tímto upozorněním obrátil přímo na náš zákaznický servis; buď prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či kontaktního formuláře na našich webových stránkách. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.6.2022 09:33, před 3 lety


Jiři Machaček

Obrátím se na hygienu a bude

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.6.2022 09:42, před 3 lety

Z naší strany již nebudeme reagovat. Zákazníkovi jsme již reagovali.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2022 14:32, před 3 lety

S ohledem na výše uvedené vyjádření společnosti stížnost uzavíráme bez dosažení dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.