Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#57946Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

26 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2022, před 3 lety

Natálie Tondrová

Znění stížnosti

Na webové stránce Armymerchshop.com jsem nakoupila zásilku a zaplatila za ni téměř dva tisíce. Přiznávám že jsem zadala špatné doručovácí údaje.Ale bylo to číslo a email mého přítele takže kdyby se něco pokazilo tam jsem myslela, že přijde nějaký email nebo sms buď mě nebo příteli o tom. Navíc ihned jak jsem to zjistila, poslala jsem na danou webovou stránku správné údaje a myslela jsem že je změnily. Když byly potíže s proclením žádné upozornění nepřišlo ani na jeden kontakt. Když jsem napsala email České Poště o tom, dostala jsem odpověď že jakmile bude zásilka proclena tak bude i doručena. Tak jsem čekala a až později jsem zjistila že má zásilka byla poslána zpět do Číny. Ovšem žádné informace ani upozornění nepřišlo jako kdyby se to rozhodlo beze mě. Takže pokud mi někdo může pomoci objasnit situaci, velice bych to ocenila prosím. Vážně nevím kde byla a chyba a jak dostanu své peníze zpět. Děkuji Tondrová.


Produkt

Sledovací číslo RV599852186CN. Číslo zásilky #24699


Požadované řešení

Byla bych ráda za vrácení peněz dané zásilky. Děkuji Tondrová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2022 15:37, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.