Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Neodebral jsem zadne zboží(holitko) a taky me prisla UPOMINKA
ze mam zaplatit 208 kc.Dovolat na číslo se neda tak nevim co stim,
asi by bylo se domluvit a podat ne trestni oznameni.Nakup byl po tel.
Matrix
ODSTOUPIT OD SMLOUVY A KDYZ NE TAK JIT NA POLICII A NEJAK TO RESIT
asi tak nejak jinak nevim co stim. Diky J,S,
|
Tweet |
V tomto případě záleží na obsahu hovoru. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti se jedná o tzv. předplatné, jehož odběr může spotřebitel ve lhůtách uvedených na faktuře zrušit. Je-li si však spotřebitel jistý, že v hovoru zaznělo pouze, že si objednává jeden konkrétní výrobek za stanovenou cenu poštovného, jednalo by se o nevyžádané plnění.
Pokud by společnost uplatňovala pohledávku u soudu, musela by prokázat, že mezi subjekty bylo sjednáno, jaké zboží a za jakou cenu bude pravidelně dodáváno. Dále by musela prokázat, že zboží bylo dodáno. Pokud si však spotřebitel není jistý obsahem hovoru, doporučujeme z důvodu předběžné opatrnosti částku uhradit a zaslat společnosti doporučeně oznámení o tom, že si nepřeje zasílat žádné další zásilky na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.