Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#57951Neoprávněné platby za neobjednané služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2022, před 3 lety

Markéta Havlíková

Znění stížnosti

Na faktuře o2 se nám na jednom z telefonních čísel začala objevovat platba za služby třetích stran. Žádné služby jsme neobjednali, telefon je nastaven na běžné užívání - např. u her co jsou standardně v telefonu jsou veškerá data i wifi zablokována. Telefon užívá senior 70+, který se v hraní her opravdu nevyžívá. Internet používá minimálně, je pro něj pohodlnější pevný počítač.
V březnu bylo účtováno 623,-Kč a v dubnu 835,-Kč, celkem 1458,-Kč za nevyžádané, neobjednané a nečerpané služby "mobile-maestro".
Platby za internet jsou již na telefonním čísle zablokované a operátorka o2 mě ujistila, že žádné další neproběhnou.


Produkt

Nevyžádaná neobjednaná služba. Co mělo být obsahem a za co jsme platili, vůbec netušíme.


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2022 16:15, před 3 lety

Spotřebitel je povinen hradit jen zboží a služby, které si prokazatelně objednal. Jestliže tak neučinil, neměl by mít povinnost platit. Důkazní břemeno ohledně objednání nese společnost - ta musí prokázat, že k objednávce došlo a zároveň také to, že nějakým způsobem plnila (vykonávala to, za co jí spotřebitel platil).

Často platí, že při zablokování plateb dojde ke zrušení služby, avšak doporučujeme kontaktovat také přímo společnost, protože by mohlo dojít k situaci, kdy bude spotřebiteli narůstat dlužná částka.

Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/co-je-to-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 13:51, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.