Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Když uz deklarujete, ze je ve vlaku wifi, tak at je aspon funkcni. Zachod je celej spinavej, clovek se tam boji byt dele nez pet sekund. A aby, to nebylo malo, tak klasika... Opet, jak je dobrym zvykem CD, vlak zas meskal. Kvalita cestovani v CD klesa a klesa, ale cestovni se zdražuje.
Je zbytecne zde psát reseni, stejne se tim nebudete zabyvat, ten formulář je pouze o tom, ze mame pocit, ze se muzeme postezovat a falesne doufat ze to budete resit. Uz jenom to, ze se musim zaregistrovat, abych mohl podat stiznost je vic nez ucelove!
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.