Společnost


PODA a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57953Špatná kvalita služby Poda Net Tv

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2022, před 3 lety

David Revenda

Znění stížnosti

Dobrý den,
je to již více než měsíc, co špatně hrají programy Nova HD a Sport 1 na internetové platformě společnosti Poda. Kostičkují stylem, že se nedají sledovat. Hází artefakty. Řešil jsem toto se zákaznickou podporou společnosti. Techniky. Pořád jen slibují, že se to zlepší a nic se nemění. Na zákaznické podpoře mi v podstatě napsali, že si na ně můžu stěžovat u ČTU, popřípadě ČOI. A mají vyřízeno. Zaráží mě, že takto velká společnost se takovýmto stylem chová k zákazníkům. Stížností mají plný Facebook a taky v komentářích pod svou Aplikací Poda Net TV na Google.
Jsme řádně platící zákazníci a takto se nám dostává odpovědí.

Děkuji. S pozdravem Revenda David


Požadované řešení

Uvedení do správného, funkčního stavu. Společnost nám žádnou slevu za zhoršenou kvalitu služby nenabídla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2022 09:03, před 3 lety

Nebylo-li možné sjednanou službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci/e zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 12:59, před 2 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.