Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Nefunkční telefon po třetí opravě. Neumožňuje používání mobilních dat.
Přístroj stále vozím do opravy, každá cesta /tam a zpět/ 25 km, nehodlám tedy dále čerpat náklady a telefon
plně nevyužívat.
Telefon Samsung Galaxy A22 G, Zakoupen v prodejně O2 Čáslav dne 13.09.2021
Odstoupení od kupní smlouvy.
|
Tweet |
Pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.
O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud (sp. zn. 33 Cdo 2979/2012). Dle jeho rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.
Dle popisu stížnosti má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy při každé další reklamaci. Jak je uvedeno výše, nárok na odstoupení by měl být uveden ihned při reklamaci (tedy před případnou opravou).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
mrzí nás Vaše nespokojenost.
Zákazník má nárok v záruční lhůtě na výměnu přístroje za jiný stejného typu bez vady, případně právo žádat o zrušení kupní smlouvy, pokud se v záruční době projeví při provozu přístroje a v okamžiku uplatnění opětovně se vyskytující stejná odstranitelná vada (minimálně tři vady), více různých odstranitelných vad (minimálně tři najednou nebo čtyři postupně) nebo neodstranitelná vada, která brání řádnému užívání věci.
Situaci rádi ověříme blíže. Zašlete nám, prosím, na e-mail info@o2guru.cz IMEI zařízení a číslo servisního protokolu.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.