Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#57955Nespokojenost s opravou telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2022, před 3 lety

Hana Zelenková

Znění stížnosti

Nefunkční telefon po třetí opravě. Neumožňuje používání mobilních dat.
Přístroj stále vozím do opravy, každá cesta /tam a zpět/ 25 km, nehodlám tedy dále čerpat náklady a telefon
plně nevyužívat.


Produkt

Telefon Samsung Galaxy A22 G, Zakoupen v prodejně O2 Čáslav dne 13.09.2021


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 10:17, před 3 lety

Pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud (sp. zn. 33 Cdo 2979/2012). Dle jeho rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

Dle popisu stížnosti má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy při každé další reklamaci. Jak je uvedeno výše, nárok na odstoupení by měl být uveden ihned při reklamaci (tedy před případnou opravou).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.6.2022 12:15, před 3 lety

Dobrý den,

mrzí nás Vaše nespokojenost.
Zákazník má nárok v záruční lhůtě na výměnu přístroje za jiný stejného typu bez vady, případně právo žádat o zrušení kupní smlouvy, pokud se v záruční době projeví při provozu přístroje a v okamžiku uplatnění opětovně se vyskytující stejná odstranitelná vada (minimálně tři vady), více různých odstranitelných vad (minimálně tři najednou nebo čtyři postupně) nebo neodstranitelná vada, která brání řádnému užívání věci.
Situaci rádi ověříme blíže. Zašlete nám, prosím, na e-mail info@o2guru.cz IMEI zařízení a číslo servisního protokolu.

S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 13:28, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2022 23:19, před 2 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.