Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, dne 28.5.2022 jsem čekala na zastávce ve Frýdku Místku na Autobusovém nádraží na autobus 363 který měl přijet ve 23:04 byla jsem tam ještě s dalšími 4 lidmi kteří také čekali na stejný spoj a nevěděli proč nepřijel, po ani 30 minutovém čekání se neukázal. Očividně to vypadalo že na zastávku nechtěl zajíždět a rovnou zamířil na další.
Aby se tento incident neopakoval, a příště přijel.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.