Společnost


ČSAD Frýdek - Místek a.s.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57959Autobus nepřijel na zastávku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2022, před 3 lety

Renata Dobešová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 28.5.2022 jsem čekala na zastávce ve Frýdku Místku na Autobusovém nádraží na autobus 363 který měl přijet ve 23:04 byla jsem tam ještě s dalšími 4 lidmi kteří také čekali na stejný spoj a nevěděli proč nepřijel, po ani 30 minutovém čekání se neukázal. Očividně to vypadalo že na zastávku nechtěl zajíždět a rovnou zamířil na další.


Požadované řešení

Aby se tento incident neopakoval, a příště přijel.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2022 08:41, před 3 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 13:03, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.