Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#57962Dostupnost potravin

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2022, před 3 lety

František Holub

Znění stížnosti

Dobrý den,
už několikrát se mi stalo, že v Tesco Klatovy jsem si nemohl koupit v 19.30 hodin uzeniny, saláty, maso, čerstvé porcované sýry. U pultů bylo toto zboží zaplachtované a nedostupné. Myslím.že u takového velkoobchodu jako je Tesco, by tento systém měl být změněn. Naposled se mi toto stalo 29.5.2022. V tomto jste oproti jiným řetězcům s potravinami hodně pozadu a neprospívá to dobrému jménu a značce. Jestliže je pevná otevírací doba, tak toto zboží by mělo být dostupné do jejího konce.
S pozdravem Ing. Holub František Klatovy


Požadované řešení

Zajistit dostupnost během celé otevírací doby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2022 10:55, před 3 lety

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 17:47, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.