Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
už několikrát se mi stalo, že v Tesco Klatovy jsem si nemohl koupit v 19.30 hodin uzeniny, saláty, maso, čerstvé porcované sýry. U pultů bylo toto zboží zaplachtované a nedostupné. Myslím.že u takového velkoobchodu jako je Tesco, by tento systém měl být změněn. Naposled se mi toto stalo 29.5.2022. V tomto jste oproti jiným řetězcům s potravinami hodně pozadu a neprospívá to dobrému jménu a značce. Jestliže je pevná otevírací doba, tak toto zboží by mělo být dostupné do jejího konce.
S pozdravem Ing. Holub František Klatovy
Zajistit dostupnost během celé otevírací doby
|
Tweet |
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.