Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Neodsouhlasená platba pro Wireless Works od O2 na 99 kč 2x během 7 dnu. Nic Jsem neodsouhlasila, neobjednavala. Ani jsem nevedela, ze existuje. Jednou 2.5.2022 a jednou 9.5.2022 Ihned jsem to hlasila O2! Ale penize byly střené.
nic nevím
Neprávem byli stření 2 částky 99,- Kč z mého mobilního čísla. S platbou nesouhlasím, o provedení platby jsem nemela žádné informace, že budou strhovat peníze. Prosím o zrušení předplatného, prověření a následně vracení již změněné částky.
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen hradit jen zboží a služby, které si prokazatelně objednal. Jestliže tak neučinil, neměl by mít povinnost platit. Důkazní břemeno ohledně objednání nese společnost - ta musí prokázat, že k objednávce došlo a zároveň také to, že nějakým způsobem plnila (vykonávala to, za co jí spotřebitel platil).
Často platí, že při zablokování plateb dojde ke zrušení služby, avšak doporučujeme kontaktovat také přímo společnost, protože by mohlo dojít k situaci, kdy bude spotřebiteli narůstat dlužná částka.
Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/co-je-to-plat-mobilem
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.