Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od pana Siváka jsem zakoupila kulmu BaByliss a 3x robo rybu dětem, kulma přišla nefunkční , robo ryby od Vietnamců, ne ty na internetu nabízené. Cena 2 126,-Kč
U zboží žádné doklady, žádný záruční list ani návod v čj.
Panu Sivákovi jsem se snažila dovolat a domluvit se s ním na řešení. Nereagoval.
Vše jsem tedy vrátila s tím, že chci vrátit peníze.
30.1. 2015!!!!mi přišla kulma ( bez ryb), poškrábaná šroubovákem, pokus o neodbornou opravu. Nefunguje. Kdyby přišlo originál zboží a funkční, nic bych neřešila. Takto jsme s dcerou byly bez dárku.
Zboží vypadá jako z popelnice.
Volat panu Sivákovi nemá cenu, nereaguje, na e-mail také ne.
Snažím se s ostatními spojit a podat hromadnou žalobu.
Děkuji.
Kroupová Jitka
BaByliss Pro Profesionální loknovací kulma Miracurl
Od pana Siváka v tuto dobu požaduji vrácení peněz, novou kulmu jsme sis dcerou zakoupily tento týden v kamenném obchodě, z internetu jsem vyléčena...
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Pokud spotřebitelka bez zbytečného odkladu tedy namítne, že reklamovaná vada nebyla odstraněna v zákonem stanoveném lhůtě (nejpozději do 30 dnů od uplatnění), mohla by odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení peněz.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.