Společnost


Delivery Hero Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57971Nevhodné jídlo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2022, před 3 lety

Kateřina Pardamcová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes mi byla dovezeno jídlo z indické restaurace v Českých Budějovicích. Omáčka ani placka se nedala jíst, absolutně se nepodobala originálu. Jsem z toho velmi rozhořčena! Žádám o náhradu za takové jídlo, které dohromady stálo skoro 300 Kč! Neuvěřitelné!


Produkt

Velmi špatné jídlo!


Požadované řešení

Prosím o náhradu ceny za jídlo! Rozhodně si takto nepředstavuji indickou restauraci za 300 Kč!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2022 16:38, před 3 lety

V případě, kdy není zboží (resp. služba) doručeno ve sjednané kvalitě, je možné jej reklamovat. V tomto případě je vhodné reklamaci uplatnit co nejdříve. Pokud z povahy závazku vyplývá, že na opožděném plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká tento závazek prodlením prodávajícího. Z našeho pohledu se v této věci jedná právě o tento tzv. fixní závazek (§ 1980 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), zvláště v případě, kdy pozdním doručením může dojít k znehodnocení jídla.

Z tohoto důvodu se domníváme, že nedoručením ve sjednané lhůtě a ve sjednané kvalitě došlo k zániku závazku, což má podle § 1980 odst. 2 občanského zákoníku stejné účinky, jako by spotřebitel od smlouvy odstoupil. Prodávající by tak měl spotřebiteli vrátit peněžní prostředky, které od něj přijal v rámci plnění tohoto závazku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 17:52, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.