Společnost


FP PRO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57974Vracení vstupného na koncert GREGORIAN-20th Anniversary World Tour (Praha)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2022, před 3 lety

Oksana Niovakova

Znění stížnosti

Dobrý den
žádám o vracení vstupného na koncert GREGORIAN-20th Anniversary World Tour (Praha)0, který musel proběhnout 13.3.2020 v 19,00 v Kongresovém centru v Praze,
mám dvě vstupenky, koncert neuskutečnil se, proto žádám o vracení vstupného. Cena byla 1590,-Kč, 2 vstupenky, takže celkem 3180,-Kč


oksana4174@gmail.com

tel +420 608 812 745

Novakova Oksana


Produkt

koncert GREGORIAN-20th Anniversary World Tour (Praha)


Požadované řešení

vracení vstupného v celkové výší 3180,-Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2022 13:41, před 3 lety

Došlo-li ke zrušení akce již před 19. květnem 2020, zákon č. 247/2020 Sb. se nepoužije a spotřebitel by v takovém případě měl nárok na vrácení peněžních prostředků v přiměřené době. Ta podle nás činí asi jeden měsíc.
Doporučujeme obrátit se na pořadatele se žádostí o vrácení peněz. Pořadatel nemůže spotřebiteli namísto peněz vystavit poukaz bez souhlasu spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 17:56, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.