Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 7.1.2014 jsem zakoupil telefon.Po čase zlomil displej a nechal u firmy opravit.Firma špatně přilepila displej (odolný telefon) a za deště se do MT dostala voda.Následovala reklamace a zamítnutí, druhá reklamace, zamítnutí a telefon vrácen se zlomeným displejem a vše na pobočce nafoceno a i před svědkem.Mezi reklamacemi odeslán doporučený dopis s dodejkou,ale bez odpovědi.Na maily firma odpovídá sporadicky, telefony jen pražská pobočka, jinak nemožnost kontaktovat.Praskliny jsem si všiml až doma pod světlem a hned napsán mail s prosbou náhrady škody.Měsíc bez odpovědi.
Zaslal jsem nespočet mailů včetně foto dokumentace zlomeného displeje, nesčetněkrát telefonoval, odeslán doporučený dopis, kontaktoval ČOI, byl osobně na pobočce.
Společnost si mě přehazuje z mailu na mail, či jejich oblíbené "o tomto já nic nevím, pokusím se zjisti" či "s tím Vám nepomůžu, to musí kolegové v Rychnově.
Vydat jakékoliv jiné číslo (na právní oddělení) odmítají, jen odkazují na info@mobiltel.cz.
Sony xperia V (LT25i), výr.číslo:355101057345370
Odstoupení od smlouvy s vrácením peněz.
|
Tweet |
Podnikatel je podle § 19 zákona o ochraně spotřebitele povinen spotřebiteli vydat potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Jestliže podnikatel reklamaci neuznává, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Se znalcem se doporučujeme předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení. V posudku by znalec měl prokázat, že oprava byla provedena vadně, a reklamace proto byla zamítnuta neoprávněně. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel nárok na úhradu nutných nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly, a nárok z vadného plnění - tedy odstranění vady (opětovnou opravu), přiměřenou slevu nebo odstoupení od smlouvy (o opravě věci) a vrácení zaplaceného plnění.
Pokud byla věc převzata jako předmět něčího závazku (např. vyřízení reklamace), nahradí podle § 2944 občanského zákoníku daná osoba její poškození (zde prasklý displej), neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Jestliže osoba odmítá škodu nahradit, je třeba nárok na náhradu škody uplatnit u soudu. Spotřebitel by v takovém případě musel prokázat, že k poškození došlo v průběhu reklamace.
Společnost Navis trade s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Pokud má spotřebitel zájem rozporovat výsledek reklamace, doporučujeme nejdříve využít postupu uvedeného v našem předchozím vyjádřením.