Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 30.kvetna 2022 v 11.30 navstivila penny market ve Vysokym myte, u rohliku se do mě pustil nejaky prihlouply zakaznik, ze udajne nemuze projet, ac kolem me byli 3metry mista, tudiz projet mohl, chytli jsme se, ostraha ale sla po me, pak mi dokonce ten chlap zacal vyhrozovat, ten zty ostrahy, arogantni chovani no hruza a des,problemovemu zakaznikovi nerekl ani slovo, jelikoz to byl chlap, ja bohuzel ženska, vse se da dohledat, u kamer!!!
propustit pracovnika ostrahy takovy človek nema co delat v obchpde mezi lidma!!!
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.