Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#57984nevhodne chovani ostrahy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2022, před 3 lety

Jolana JIROUŠKOVA

Znění stížnosti

Dne 30.kvetna 2022 v 11.30 navstivila penny market ve Vysokym myte, u rohliku se do mě pustil nejaky prihlouply zakaznik, ze udajne nemuze projet, ac kolem me byli 3metry mista, tudiz projet mohl, chytli jsme se, ostraha ale sla po me, pak mi dokonce ten chlap zacal vyhrozovat, ten zty ostrahy, arogantni chovani no hruza a des,problemovemu zakaznikovi nerekl ani slovo, jelikoz to byl chlap, ja bohuzel ženska, vse se da dohledat, u kamer!!!


Požadované řešení

propustit pracovnika ostrahy takovy človek nema co delat v obchpde mezi lidma!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2022 09:49, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.