Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#57988Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2022, před 3 lety

Michaela Gerdová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 27.5.2022 jsem dostala zprávu, že mi bude doručena zásilka, následně mi váš řidič (jeho tel. číslo 608 412 588) volal (v 10:36 hod.), že je před domem, že si mám přijít pro zásilku. Řidič, ale nedorazil na správnou adresu Soběšovice 22E, ale dorazil na Soběšovice 22, což je na opačném konci cca 5min. jízdy autem a nebyl už ochoten mi přivézt zásilku. Hlavně byl řidič sprostý, začal mi nadávat a urážet mne, což je pro mne nepochopitelné, protože jeho chybou nesprávně zadané adresy my nebyla doručena zásilka - naštvaná bych měla být já a ne on. Vůbec se se mnou nebavil a řekl mi, že si mám balíček vyzvednout na výdejním místě. Na to jsem mu odpověděla, že mám zaplacenou službu doručení na adresu domu, a že chci balíček přivézt na adresu domu, pak jsem si vyslechla zase spoustu nadávek až mi řidič zavěsil telefon.
Kdybych si chtěla zásilku vyzvednout na výdejním místě tak si zadám tuhle možnost a bylo by to pro mne i levnější a jak vidím asi nejméně komplikované!!!
Následně jsem volala na vaši zákaznickou linku a podala stížnost na řidiče a slečna z infolinky mi řekla, že mi balíček budete doručovat znova.
Pak mi přišla zpráva, že si mám vyzvednout zásilku na výdejním místě někde v Těrlicku????????
Tak jsem volala opět na vaši zákaznickou linku a tam mi řekli, že mi můžou pouze změnit výdejní místo, ale že nemůžou zásilku znovu poslat zásilku na adresu, že to systém neumožňuje, a že jestli si chci stěžovat mám napsat stížnost přes web?????????????
To jako fakt??? Platím si službu, kterou nedostanu???
To snad nemyslíte váženě.
Nechala jsem si tedy změnit výdejní místo, ale zásilku stále nemám, už je třetí den co jsem jí měla mít doma (a to se nebavím o tom jaká mi to přineslo komplikace, že balíček stále nemám).

děkuji za vyřízení


Požadované řešení

Potrestání řidiče (takové chování je nepřípustné). Pokud má problém s ovládáním tak ať takovou práci nedělá.
Vrácení peněz a případnou slevu na další vaše služby za vzniklé komplikace (dala bych k úhradě řidiči).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2022 12:59, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 18:04, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.