Společnost


Exiteria a.s.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5799Reklamace nábytku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2015, před 10 lety

Michal Madej

Znění stížnosti

Dobrý den, zakoulil jsem si v Eshopu luksusní nábytet+komodu.Po sestavení jsem zístil závadu komoda má uchytky na šuplícich šikmo odvrtané. Zaslal jsem rekmamační formulář s vadou výrobce. Bylo mi nabídnuto náhradní díly s čím jsem nesouhlasil protože jsem šuplíky dle návodu lepil. Po několika mailech mi nabídli kompenzaci 500,-
Tato částa se mi nezdá adekvátní, rekmamaci uzavřeli tím že mi zašlou díly. Jsem odepsal že si to nechám opravit u odborníka na jejich náklady. Od té doby se nikdo neozval.
Prosím o radu. Mám převzít reklamované zboží, nechat to opravit s tím že se budu dohadovat o náhradě škody a nebo můžu se pokusit navýšit částku za kompenzaci? Děkuji Michal Madej


Produkt

AKCE - Luxusní obývací stěna Kobe - 1x .11 990,- s DPH za kus .11 990,- s DPH celkem Barevné provedení: bílá / bílý lesk


Požadované řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2015 13:53, před 10 lety

Pokud věc nemá uvedené vlastnosti, může kupující podle § 2169 občanského zákoníku požadovat primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené; pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti. Není-li to možné, může kupující od smlouvy odstoupit. Jestliže kupující od smlouvy neodstoupí nebo neuplatní právo na dodání nové věci bez vad, může požadovat přiměřenou slevu, ta by mělo odpovídat rozsahu a povaze vady. V tomto případě máme za to, že pokud by vada byla odstraněna dodáním nové součástky, bylo by takové vyřízení dostatečné.

Spotřebitel má jen ta (výše zmíněná) práva z vadného plnění, která vypočítává občanský zákoník. Na možnost opravy věci u třetí osoby a následnou náhradu nákladů prodávajícím proto není právní nárok.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2015 11:21, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.