Společnost


INDITEX Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57993Hrubý personál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2022, před 3 lety

Alexandra Chumchalova

Znění stížnosti

Včera 30.5 jsem navštívila pobočku zara na Příkopě. Zaru jako obchod mám velmi ráda, ale myslím si, že špatně vybíráte své zaměstnance. To, že se personál v Zaře chová neprofesionálně, na to jsme si už všichni zvykli.
Bohužel včera jsem zažila svou nejhorší návštěvu Zary ve svém životě. Poprosila jsem personál o to zda by mi mohli najít jedny kraťasy, byla jsem požádána abych počkala 15 min u hlavní pokladny. Po 25 minutách já i s ostatními čekajícími jsme se začali ozývat, zda na nás nezapomněli. Po 35 minutách přišel pán, který nevěděl, že má chodit do skladu a řešit tyto požadavky. Po dalších 5-10 minutách přišel a donesl jednu věc s tím, že nic více tam nemá, až mu slečny na pokladně ukázali, kde se to hledá. Slečny z pokladny s námi celou dobu nekomunikovali. Po dalších 25-30 minutách kdy jsem čekala na pokladně, mi pán řekl, že kratase nenašel. Nikdo se neomluvil a opravdu si myslím, že je pán ani nehledal. Poté, co jsem mu sdělila, že to budu řešit dal, na mě hrubě zařval přes celou prodejnu. Nezlobte se na mě, ale takové chování je opravdu nepřípustné.


Požadované řešení

Omluvu od daného zaměstnance.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2022 09:40, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.