Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Včera 30.5 jsem navštívila pobočku zara na Příkopě. Zaru jako obchod mám velmi ráda, ale myslím si, že špatně vybíráte své zaměstnance. To, že se personál v Zaře chová neprofesionálně, na to jsme si už všichni zvykli.
Bohužel včera jsem zažila svou nejhorší návštěvu Zary ve svém životě. Poprosila jsem personál o to zda by mi mohli najít jedny kraťasy, byla jsem požádána abych počkala 15 min u hlavní pokladny. Po 25 minutách já i s ostatními čekajícími jsme se začali ozývat, zda na nás nezapomněli. Po 35 minutách přišel pán, který nevěděl, že má chodit do skladu a řešit tyto požadavky. Po dalších 5-10 minutách přišel a donesl jednu věc s tím, že nic více tam nemá, až mu slečny na pokladně ukázali, kde se to hledá. Slečny z pokladny s námi celou dobu nekomunikovali. Po dalších 25-30 minutách kdy jsem čekala na pokladně, mi pán řekl, že kratase nenašel. Nikdo se neomluvil a opravdu si myslím, že je pán ani nehledal. Poté, co jsem mu sdělila, že to budu řešit dal, na mě hrubě zařval přes celou prodejnu. Nezlobte se na mě, ale takové chování je opravdu nepřípustné.
Omluvu od daného zaměstnance.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.