Počet nahlášených stížností: | 185 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupil jsem si lístky na vystoupení Miroslava Donutila do Českého Krumlova. Představení bylo přesunuto a následně i zrušeno bez komunikace od Ticket 365 aliaz Rostislava Meiera, který poslal firmu do konkurzu. Takže už asi nic neuvidím. Pokoušel jsem se kontaktovat firmu, ale na nic nereaguje.
Vstupenky na představení
Vrátit vstupné.
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.
Podle informací zveřejněných v insolvenčním rejstříku (https://1url.cz/vKm5m) bylo dne 16. 3. 2022 rozhodnuto o úpadku společnosti Ticket 365 s.r.o. Spotřebitel měl tedy přihlásit svou pohledávku vůči společnosti (nárok na vrácení ceny vstupenek) do insolvenčního řízení. Měl tak učinit do 2 měsíců ode dne zveřejnění usnesení soudu o úpadku společnosti v insolvenčním rejstříku (tj. nejpozději do 16. 5. 2022).
K přihláškám, které budou podány po uplynutí výše uvedené lhůty, insolvenční soud nepřihlíží a takto uplatněné pohledávky nebudou v insolvenčním řízení uspokojeny. Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.
Pokud byl portál Ticket 365 s.r.o. pouze zprostředkovatelem prodeje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky. O vrácení peněz by tak bylo vhodnější kontaktovat přímo pořadatele kulturní akce.
Vzhledem k tomu, že veškeré nároky vůči společnosti lze nyní uplatňovat pouze v insolvenčním řízení, bude tato stížnost uzavřena.