Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Pračku Candy mi dnes dovezli ze servisu samozřejmě reklamaci neuznaná.Pračka byla super zabalená ovšem po rozbalení jsem zjistila že je odřená tím pádem bude brzo rezavět.Je to nehoráznost os BMK servisu ta pračka byla před dvěma měsíci koupená.Bohužel nikde není dovolání.č.fakt.2918283899
Candy pračka CSTG 48TE/1-S v.č.31O111532118209
Já to vidím tak že řešení v mém případě neexistuje
|
Tweet |
V souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.
Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Dohnalová,
po prověření Vaší reklamace se mi podařilo zjistit, že pro Vás aktuálně zajišťujeme svoz se závozem nové pračky. Věřím proto, že nakonec bude vše vyřízeno k Vaší spokojenosti.
Děkuji za pochopení a přeji Vám krásný den, Veronika, Alza.cz
Spotřebitelka nás informovala, že stížnost byla vyřešena k její spokojenosti. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.