Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#58005O2active - nelze se připojit do e-mailu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2022, před 3 lety

Petr Křápek

Znění stížnosti

Dobrý den,
Mnoho let jsem používal svoji e-mailovou schránku:
krapekpetr@quick.cz. Tato adresa byla již v minulosti převedena na krapekpetr@o2active.cz a fungovala do 11.05.2022, kdy jsem zjistil, že schránka Freemail o2.cz již není vůbec přístupná. Dotazem v O2 jsem nezískal žádné informace o tom co se stalo, zda služba O2active byla zrušena bez náhrady a bez předchozího upozornění!!!!!!!!
Na to, co se stalo ale s daty ve schránce (adresy, odkazy atd.) mi také
nedokázal nikdo odpovědět.

Prosím o ověření zda byla doména zrušena a v případě že se
tak stalo, kdo má řešit stížnost za obsah zrušené schránky.

Děkuji za Vaši odpověď.

Petr Křápek


Požadované řešení

Rád bych zase používal svou emailovou schránku krapekpetr@o2active.cz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2022 18:35, před 3 lety

V tomto případě velmi záleží na podmínkách služby, které se na vztah spotřebitele a poskytovatele služeb uplatňovaly. Zejména záleží na tom, na jak dlouhou dobu byla služba sjednána (doba určitá nebo doba neurčitá), jaké byly důvody/podmínky pro zrušení služby, zda byly takové důvody naplněny apod.

Není určující, zda byla služba poskytována za úplatu, či nikoliv. Pokud by se ukázalo, že služba byla zrušena bez naplnění nějakého konkrétního a dopředu sjednaného důvodu, resp. že na takovou možnost nebyl spotřebitel adresně a včas upozorněn, mohlo by na straně spotřebitele vzniknout právo na náhradu způsobené škody (tím, že např. spotřebitel ztratí důležitá data).

Bohužel podmínky pro fungování služby nemáme k dispozici a nejsme tedy schopni danou otázku dostatečně konkrétně zodpovědět. Z tohoto důvodu stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji o bližší objasnění dané situace. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.6.2022 19:28, před 3 lety

Dobrý den,

podle ověření nebyla schránka zrušena, je však dočasně zablokována z důvodu podezření na únik hesla (přihlášení v Asii). Prosíme o kontrolu zařízení antivirem a zpětnou informaci (zde nebo na e-mail info@o2guru.cz). Předáme žádost o odblokování.

S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.6.2022 22:03, před 3 lety


Petr Křápek

Zdravím Vás,
nejdříve bych chtěl poděkovat dTestu za pomoc při řešení mého problému, který se mnou na O2 nikdo nebyl ochoten řešit.

Zařízení jsem zkontroloval antivirem AVG. Vše je v pořádku.
Prosím tedy o odblokování schránky.

S pozdravem

Petr Křápek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.6.2022 11:34, před 3 lety

Dobrý den,
doplňte nám prosím do sekce neveřejných údajů Váš kontaktní telefon nebo email, ať s Vámi můžeme situaci dořešit.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.6.2022 19:37, před 3 lety


Petr Křápek

Zdravím Vás pane inženýre,
zasílám kontakty.

petrkrapek@seznam.cz

M.: 603440397

S pozdravem

Petr Křápek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.6.2022 08:10, před 3 lety

Dobrý den,
údaje k obnovení Vaší emailové zprávy jsme Vám poslali na email, který jste nám zde uvedl.
S pozdravem
Martina Špalková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.6.2022 19:43, před 3 lety


Petr Křápek

Zdravímm Vás,

ještě jednou bych rád poděkoval dTestu za pomoc při řešení mého problému.

Nyní je všechno jako dříve, děkuji také zástupcům O2 GURU.

S pozdravem

Petr Křápek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.6.2022 12:18, před 3 lety

Hezký den,
děkujeme Vám, rádi jsme pomohli.
S pozdravem
Martina Špalková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.