Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5801Neustálé upomínky a další poplatky, přesto, že bylo zboží vráceno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2015, před 10 lety

Marcela Malá

Znění stížnosti

Firma Westerfield mne telefonicky kontaktovala někdy v listopadu 2014. Měla údajně poslat balíček se vzorky. Zboží ale nepřišlo, za to mi za měsíc a půl přišla upomínka za nezaplacení zboží. Tři dny na to dorazila zásilka, ale nikoliv se vzorky, ale rovnou velká zásilka břitů spolu s fakturou na plnou částku 408,- Kč. Volala jsem na zákaznický servis, co to má znamenat a že jsem si nic takového neobjednala. Oznámila jsem jim, že vracím celou zásilku zpět. Doklad o přijetí mého balíčku (dodejku) mám k dispozici.
Od té doby mi přišel dopis od vymahačské firmy ALEKTUM a další upomínka od firmy Westerfield.


Produkt

faktura č. 4154787 za MATRIX REGULAR na částku 408,- Kč, 3739331 na částku 208,- Kč(poštovné a balné), znovu fa 4154787 tentokrát na částku 467,- Kč( za prodlení) , od firmy Alektum 373933 na částku 569,83 Kč i s úroky za prodlení.


Požadované řešení

Chci dosáhnout úplného storna všech údajných pohledávek firmy Westerfield a především najít účinný způsob, jak se těmto podvodným firmám účinně bránit.
Nejlepší by bylo, aby vůbec nebylo možné takové nekalé jednání praktikovat a uvádět slušné lidi v omyl.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2015 09:54, před 10 lety

V tomto případě doporučujeme namítnout skutečnost, že společnost zásilku nedodala. Opak by musela prokázat, pokud by chtěla pohledávku uplatnit u soudu. V ostatním, je důležité ověřit, co bylo obsahem hovoru. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti se jedná o tzv. předplatné, jehož odběr může spotřebitel ve lhůtách uvedených na faktuře zrušit. Je-li si však spotřebitel jistý, že v hovoru zaznělo pouze, že si objednává jeden konkrétní výrobek za stanovenou cenu poštovného, jednalo by se o nevyžádané plnění. Pokud by se mělo jednat o smlouvu na dobu neurčitou, musel by být spotřebitel informován o době trvání závazku a podmínkách jeho ukončení.

Vzhledem k tomu, že společnost koncipuje plnění jako pravidelnou opakovanou dodávku zboží, kdy lze odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku ode dne převzetí první dodávky zboží a společnost neprokáže, že jiná zásilka byla dodána, může spotřebitel využít i této argumentace.

Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.