Společnost


INNOVATIVE MOBILE SOLUTIONS S.L.

Počet nahlášených stížností:153
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#58011Neobjednaná služba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2022, před 3 lety

Vladimir Ilgner

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 1.6.2022 v 5:51 hod. jsem dostala SMS , že platba za Gaming od Buzzmobi 99,-Kč právě v pořádku proběhla. Všechny platby a jejich nastavení najdete na https://moje o2platba.cz.

Žádnou službu od Buzzmobi jsem si neobjednala a chtěla jsem službu zrušit ale bohužel to není možné. Žádám vás o radu jak službu Buzzmobi zrušit .
Děkuji za vyřízení Danmiela Ilgnerová


Produkt

Nevím ani o jakou službu se jedna,


Požadované řešení

Jak možno uvedenou službu od společnposti Buzzmobi zrušit .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2022 09:44, před 3 lety

V uvedeném vztahu je O2 pouze zprostředkovatelem platby. Tato společnost by tedy měla vědět, komu je platba zasílána, avšak důvod této platby znát nemusí (jedná se o vztah spotřebitele s poskytovatelem určité služby). Spotřebitel může u operátora žádat zablokování těchto plateb.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 14:07, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.