Počet nahlášených stížností: | 153 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes 1.6.2022 v 5:51 hod. jsem dostala SMS , že platba za Gaming od Buzzmobi 99,-Kč právě v pořádku proběhla. Všechny platby a jejich nastavení najdete na https://moje o2platba.cz.
Žádnou službu od Buzzmobi jsem si neobjednala a chtěla jsem službu zrušit ale bohužel to není možné. Žádám vás o radu jak službu Buzzmobi zrušit .
Děkuji za vyřízení Danmiela Ilgnerová
Nevím ani o jakou službu se jedna,
Jak možno uvedenou službu od společnposti Buzzmobi zrušit .
|
Tweet |
V uvedeném vztahu je O2 pouze zprostředkovatelem platby. Tato společnost by tedy měla vědět, komu je platba zasílána, avšak důvod této platby znát nemusí (jedná se o vztah spotřebitele s poskytovatelem určité služby). Spotřebitel může u operátora žádat zablokování těchto plateb.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.