Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Ve Znojemské pobočce na Pražské ulici jsem již několikrát poptávala deky které jsou nyní ve Vaší akci k bodům za nákupy. Bohužel nikdy nejsou dostupné, ale po rozhovoru který jsem měla tu možnost vyslechnout v obchodě už mi došla trpělivost. Vyslechla jsem totiž jako přístojící rozhovor dvou prodavaček ,které se bavily o tom jak se těší že další den dovezou dané "bodové deky" a že nemusejí mít strach protože paní vedoucí se o ně postará a ven do regálu se ani nedostanou.
Jaký tedy mají Vaše akce ,několikrát denně pouštěné v reklamách pro upoutání, smysl??? Lidé chodí nakupovat, sbírají body a ke slíbeným "odměnám "se není možné dostat! Celkově kvalita této pobočky není zrovna ukázková ,například to že ráno v 7 hodin nikdy není vychystané pečivo regálech a i když obejdu prodejnu dvakrát a říkám si ,že nikdo není dokonalý, odcházím o půl 8 bez jediného kusu pečiva.
Při sbírání bodů jsme u Vás a já a celá má rodina utratili opravdu hodně peněz a tohle je výsměch do tváří všech nakupujících.
Nováčková
Nevím zda je to možné, ale ráda bych za naše utracené peníze dostala zboží slibované Vaším řetězcem! Karty s nalepenými body samozřejmě mám a kdykoliv je mohu doložit.
|
Tweet |
Pokud se spotřebitelka setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím provozovny, případně se spotřebitelka může obrátit přímo na vedení společnosti.
Prodávající při propagaci svého zboží (včetně doprovodných akcí) činí vůči spotřebiteli nabídku k uzavření smlouvy a zavazuje se dodat toto zboží. Z tohoto pravidla však existují dvě výjimky. Jednou z nich je výhrada vyčerpání zásob a druhou je ztráta schopnosti podnikatele plnit. Pokud pro velký zájem kupujících není prodávající schopen dodat zboží, nenese za to zodpovědnost, pokud tedy tak nejedná úmyslně. Není tedy po právu požadovat po prodávajícím dodání zboží, bylo-li vyprodáno.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.