Společnost


Bazingstar

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58019Úmyslný podvod v podobě dodání podřadného zboží místo nabízeného značkového zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2022, před 3 lety

Naďa Dostálíková

Znění stížnosti

Dne 6.5.2022 bylo objednáno zboží: Značková pánská obuv - Limitovaná edice pod společnou značkou Reebok jordan Adidas Nike BARVA: modrý VELIKOST: 41 SKU: LL10-BLUE-41 pod objednávkou 00003005 , cena 1140,- Kč, platba pouze na dobírku při převzetí. Tentýž den přišel ihned potvrzovací mail o přijaté objednávce a 10.5.2022 pak mail o odeslaném zboží. Oba e-maily v angličtině od codcustomerservicealien@outlook.com. Dne 25.5.2022 zavolala paní ze zásilkovny, že veze balíček na dobírku. Dobírka byla zaplacena kartou z účtu a po rozbalení zboží bylo zjištěno, že místo značkové obuvi je dodána obuv nevalné kvality, jiné velikosti a absolutně neodpovídající objednanému zboží, odhaduji v hodnotě cca do 100,- Kč. Tentýž den bylo na uvedený e-mail codcustomerservicealien@outlook.com zasláno Odstoupení od smlouvy do 14 dnů, kde jsme chtěli vrátit zboží zpět a peníze na náš účet, bohužel se zpráva vrátila jako nedoručitelná. Na stránkách bazingastar.com není uveden žádný jiný kontakt. Zkoušeno bylo poslat odstoupení i z jiné mailové adresy a opět nedoručitelné. Vše bylo nahlášeno na web ČOI písemně i ústně, zároveň podána reklamace s vysvětlením na banku, ze které bylo kartou zboží zaplaceno po zaúčtování.
Vzhledem k tomu, že tento podvodný eshop bazingastar.com nabízí pěkné značkové věci, předpokládám, že se může nachytat více lidí...


Produkt

Limitovaná edice pod společnou značkou Reebok jordan Adidas Nike BARVA: modrý VELIKOST: 41 SKU: LL10-BLUE-41 , cena 1140,- Kč


Požadované řešení

Mým cílem je, aby se o podvodném webu bazingastar.com dozvědělo co nejvíce lidí a neudělalo stejnou chybu jako my (objednávat bez obchod.podmínek a bez kontaktních údajů), k dispozici pouze mail, ze kterého přišlo potvrzení o objednávce a o odeslání: codcustomerservicealien@outlook.com, .. není kam zaslat odstoupení od smlouvy do 14 dnů a ani kam vrátit zboží, které odhaduji na cenu do 100,- místo 1140,-Kč, zpráva je na tento mail nedoručitelná)
Doufám, že snad naše banka vyřeší námi podanou Reklamaci s vysvětlením pro nás pozitivně a dostaneme peníze 1140,- zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2022 17:00, před 3 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 18:28, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.