Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
7.12.2014 jsem si objednala dva vánoční dárky. Vše jsem zaplatila.
Bohužel jsem přehlédla, že zboží je nutno vyzvednout pouze v Praze. Proto jsem 9.12. 2014 dodavateli napsala svůj omyl a jestli je možné doplatit poštovné a nechat si zboží zaslat poštou.
Odepsali mi, že zboží mi bude odesláno na dobírku za 129,- Kč, což jsem obratem 11.12.2014 odsouhlasila.
Pak už jen následovaly telefony a emaily. Telefony s příslibem vyřízení objednávek, na emaily nebylo vůbec reagováno. A stále zboží nemám.
Dvě robotické rybičky 199,- (objednávka č. 1201011450) a Flexibilní zahradní hadici 339,- (objednávka č. 1201011451).
Buď ihned zboží dodat nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Dlužník, kerý svůj dluh včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas (pokud bylo doba dodání sjednána) a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží. Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy a na vrácení zaplacené finanční částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).
Spotřebitelka nám ke stížnosti sdělila následující:
Dobrý den. Moje stížnost ze dne 2. 2. 2015 ve věci "Dvě robotické rybičky a Flexibilní zahradní hadice" od společnosti Slevy jako kráva byla kladně vyřízena - dnes bylo zboží doručeno. Děkuji, s pozdravem Miriam Blažková.