Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jednou jsem klikla na aplikaci od maestro mobile, když mi nabídli, že mohu platit přes O2, tak jsem odmítla. Momentálně mi každých 7 dní chodí zprávy o tom, že chtěli provést platbu, ale O2 to zatím pokaždé zablokovalo. Na O2 jsem volala, že mě tyto sms pořád otravují a jestli se ta platba dá nějak zrušit, aby mi pořád nechodili sms typu: ,, Maestro mobile vám chtělo strhnout 99 Kč.” Bohužel prý toto není v jejich moci.
Aplikace CreativeClicks
Byla bych ráda, aby mi stáhli to předplatné, které ve své podstatě ani neplatím. Nestojím o to, aby mi každý sedmý den chodili sms o blokaci platby, kterou jsem ani nepotvrdila.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Operátor je pouze zprostředkovatelem, reklamaci je tak nutné podat přímo u společnosti, která předplatné inkasovala.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.