Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#58020Pokus o odchod platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2022, před 3 lety

Tereza Tomanová

Znění stížnosti

Jednou jsem klikla na aplikaci od maestro mobile, když mi nabídli, že mohu platit přes O2, tak jsem odmítla. Momentálně mi každých 7 dní chodí zprávy o tom, že chtěli provést platbu, ale O2 to zatím pokaždé zablokovalo. Na O2 jsem volala, že mě tyto sms pořád otravují a jestli se ta platba dá nějak zrušit, aby mi pořád nechodili sms typu: ,, Maestro mobile vám chtělo strhnout 99 Kč.” Bohužel prý toto není v jejich moci.


Produkt

Aplikace CreativeClicks


Požadované řešení

Byla bych ráda, aby mi stáhli to předplatné, které ve své podstatě ani neplatím. Nestojím o to, aby mi každý sedmý den chodili sms o blokaci platby, kterou jsem ani nepotvrdila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2022 16:51, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Operátor je pouze zprostředkovatelem, reklamaci je tak nutné podat přímo u společnosti, která předplatné inkasovala.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 14:09, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.