Společnost


Maloobchodní síť HRUŠKA, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58022Chování prodavačky na Štítině

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2022, před 3 lety

Miroslav Hřivnáč

Znění stížnosti

Dobrý den tak dnes jsem se stavil do vaši
prodejny a chtěl jsem zaplatit poplatek na sázce fakturu za elektřinu. Milá paní prodavačka se mě ptala jestli mám peníze ja ji řekl že ano a ona nato ať ji je ukážu, to si myslím že by si neměla dovolit to každého se pta?Můžu vám říct že jsem se cítil jako by někdy nezaplatil!Změnil jsem názor na váš obchod a pokud nebudu muset tak už si uvas nic nekoupím!!!
S pozdravem Hřivnáč


Požadované řešení

To záleží na vedení jak uzná za vhodné


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2022 09:35, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.