Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den obednal jsem u vás vysavač kde ste psaly že je k němu vyprazdňováci dock v základu přeposílám email od vás který mě přišel když jsem dvakrát volal jestli je určitě v ceně a nebyl k tomu a nikdo mě neuni na to ani odpovedet
Dobrý den,
na základě naší předchozí telefonické komunikace jsem Vám ověřila informace k výrobku - Robotický vysavač Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Ultra EU (Kód výrobku: MIMOP2ULTRA) Tento výrobek má automatické vyprázdnění nečistot do sáčku v základně která je součástí balení. V případě dotazů nás kontaktujte na naší zákaznické lince 542 425 555 (Po - Pá, 7:00 - 19:00), rádi Vaše dotazy zodpovíme.
Mělo by to být dodáno jak píšete
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
pokud zboží zákazníkovi nevyhovuje, nesplňuje uvedené parametry má zákazník možnost uplatnit na výrobek záruční reklamaci nebo odstoupit od kupní smlouvy. Informace máme v obchodních podmínkách.
Dovolujeme si informovat, že zákazník nás s danou záležitostí nijak nekontaktoval.
Děkujeme za pochopení.
Tým OKAY.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby se mohl k reakci společnosti vyjádřit.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.