Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Při zakoupení vep.plece b.k , která je balena do celofánu a tím je váha větší než by měla býti.
Rozdíl dělá až 2 koruny na kus zabaleného masa.Tímto se obohacuje řetězec Kaufland na úkor zakazníka.Prodavačka na mne byla jěště drzá.Po konzultaci s vedoucím prodejny mně rozdíl byl vrácen,ale upozorňuji na toto z důvodů obohacení se na zákazníkovi.
U jiného masa se toto neděje.Myslím,že by se tento sortiment měl z celofánu vybalovat a
prodávat v čisté váze.
|
Tweet |
Podle § 3 odst. 1 písm. a) zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen prodávat výrobky ve správné hmotnosti. Nesplní-li tuto zákonnou povinnost, vystavuje se nebezpečí uložení pokuty za správní delikt a to až do výše 5 000 000,- Kč.
Je možné podat podmět k prošetření celé záležitosti České obchodní inspekci, která nad poctivostí při prodeji zboží provádí dozor.
Pokud se prodávající na úkor spotřebitele tímto obohatil, může se spotřebitel domáhat vydání bezdůvodného obohacení dle § 2991 občanského zákoníku a požadovat tak vrácení rozdílu mezi cenou vypočtenou podle zvážené hmotnosti zboží a cenou vypočtenou podle skutečné hmotnosti zboží.
Je však možné, že se jedná pouze o vadu technického charakteru, která nemusí mít vliv na výslednou cenu.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.