Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dnes kolem sedmé hodiny ranní jsem platil kartou v Českém Těšíně (Hruška).. prodavačka tvrdila že platba je zamítnuta i přes to že byla vystavena účtenka z terminálu a strženy peníze z účtu ale nákup jsem nedostal. Když jsem přišel zpět stím že bylo zaplaceno apod.. tak mi bylo tvrzeno že měla zamítnuto.
Platba kartou (UniCredit Bank)
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel zaplatí za objednané/vybrané zboží, má prodejce povinnost mu zboží vydat. Pokud nedošlo k vydání zboží v situaci, kdy peníze prodejce obdržel (lze prokázat například výpisem z účtu), jedná se ze strany prodávajícího o tzv. bezdůvodné obohacení (§ 2991 občanského zákoníku).
Bezdůvodné obohacení (peníze spotřebitele, proti nimž spotřebitel neobdržel příslušné zboží) je prodávající povinen vydat bezodkladně po výzvě spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.