Společnost


Maloobchodní síť HRUŠKA, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58028Platba kartou "zamítnuta"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2022, před 3 lety

Daniel Pekár

Znění stížnosti

Dnes kolem sedmé hodiny ranní jsem platil kartou v Českém Těšíně (Hruška).. prodavačka tvrdila že platba je zamítnuta i přes to že byla vystavena účtenka z terminálu a strženy peníze z účtu ale nákup jsem nedostal. Když jsem přišel zpět stím že bylo zaplaceno apod.. tak mi bylo tvrzeno že měla zamítnuto.


Produkt

Platba kartou (UniCredit Bank)


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2022 18:07, před 3 lety

Jestliže spotřebitel zaplatí za objednané/vybrané zboží, má prodejce povinnost mu zboží vydat. Pokud nedošlo k vydání zboží v situaci, kdy peníze prodejce obdržel (lze prokázat například výpisem z účtu), jedná se ze strany prodávajícího o tzv. bezdůvodné obohacení (§ 2991 občanského zákoníku).

Bezdůvodné obohacení (peníze spotřebitele, proti nimž spotřebitel neobdržel příslušné zboží) je prodávající povinen vydat bezodkladně po výzvě spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 18:31, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.