Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Zboží objednáno 8.5 s termínem doručení 10.5 doručení několikrát posunuto společnosti Alza,poslední termín doručení 24.5 po opakovaných urgencich jak po telefonu tak osobně na pobočce s námi nikdo nekomunikuje storno objednávky jsem žádal již 4krat při poslední návštěvě alzy mi bylo řečeno objednávka je stornovana peníze vám přijdou na účet a někdo se vám ozve nikdo se neozval a peníze stále nemáme
Alza objednávka výživy pro dítě a drogerie
Navracení peněz za nedodani zbozi
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již o zboží nemá nájem, považujeme za nejvhodnější možnost řešení odstoupení od smlouvy.
Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za předání případu a Vaše vyjádření.
Za vzniklou situaci se moc omlouvám. Se zákazníkem jsme se již dohodli na stornu objednávky a refundaci finančních prostředků. Předpokládám, že budou nejpozději do 5 pracovních dní připsány na zdrojový účet. Zároveň jako omluvu za vzniklou situaci obdržela majitelka objednávka dárkový šek na příští nákup.
S přáním hezkého dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.
Hodnocení: