Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V prosinci lonského roku přišla zásilka,kterou jsem ani neotevřela.Z finančních důvodů jsem ji vrátila zpět.Nyní přišla upomínka navýšená o prodlení na částku 467kč.č.faktury 4177093 Poradíte prosím co dál? Tímto bych též chtěla odstoupit od smlouvy. Děkuji Pavlíková
holítka
odstoupení od smlouvy
|
Tweet |
V tomto případě je podstatné, zda spotřebitelka může prokázat, že od smlouvy odstoupila. Odstoupení od smlouvy musí být zřejmé z projevené vůle. Pokud spotřebitelka pouze zboží vrátila a neprojevila svou vůli zrušit zasílání zásilek, jedná se neurčité jednání a doporučujeme tak zasílání zásilek učinit nyní. Tento problém je možné řešit se společností telefonicky, nicméně ze zkušenosti ostatních spotřebitelů víme, že toto spojení je problematické. Nejprůkaznější forma je písemná, zaslána doporučeně a nejlépe s dodejkou.
Co se týká úhrady upomínky, je důležité určit, jaké náklady si společnost účtuje a zda jsou účtovány oprávněně. Obecně zákon věřiteli v případě prodlení přiznává právo na úrok z prodlení, jeho výše je stanovena v nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitelka další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.