Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes jsem nakupoval, neměl jsem tak velký nákup, ale nákup byl rozpitvá po jednotlivých kusech aby byl nepřehledný a mezi tím vložena přepravka na pivo hodnotě 100 Kč, aniž bych kupoval pivo. Neskontroloval jsem to v prodejně, ale až doma protože v tak velkém seznamu se to nedá skontrolovat. A to se chce šetřit papírem ta přepravka tam byla vložena úmyslně. Tak se okrádají důchodci. Slyšel jsem to už od více lidí.
datum nákupu 2.6.2022 07:56:32
Filiálka:00797 pokladna 2 č. dokl 9459 Pos 37 jméno pokladní:33 /33 EV-č : 0797-20220602-02-9459
Penny karta:42369667
Horažďovice
Podlešák
svívolně neokrádat
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam. Chybné účtování nákupu je však vhodné řešit vždy co nejdříve je pochybení zjištěno, a to nejlépe s vedoucím prodejny.
Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.