Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58035Neoprávněně účtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2022, před 3 lety

Jaromír Nakládal

Znění stížnosti

V měsíci březnu a dubnu mi byl strhnut mobilním operátorem 2x jakýsi měsíční poplatek 299,- Kč jako služba třetím stranám. Žádnou sužbu jsem si z mého čísla vědomě neobjednával a žádné služby nevyužíval. Po konsultaci s operátorem mi byla sdělena adresa společnosti na kterou byly poplatky odeslány. Také jsem ihned tyto odvody nechal zrušit.


Produkt

snad prý nějaký poplatek za hraní her ???, vůbec tyhle aktivity neprovozuji


Požadované řešení

Okamžitě službu z vaší strany zrušit. Také chci vrátit neoprávněně odvedené poplatky ve výši 598,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2022 14:03, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Jestliže službu ani nedodal, patrně není právní důvod k požadování platby a jednalo by se o bezdůvodné obohacení, které je podnikatel povinen vrátit.

Spotřebitel taktéž může požádat operátora o zablokování těchto plateb.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 14:13, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.